Idag kommer min kusin hit

Ja ikväll kommer min kusin Joakim hit och hans far kör honom hit och han stannar så att vi kan beställa något gott och äta och se på film, jag vet inte vad dom tar antingen så tar dom pizza eller kinamat, men jag vet vad jag ska ha, jag ska ha kebabrulle med vitlökssås, jag beställer alltid såsen i en liten ask så att jag själv kan bestämma hur mycket sås jag vill ha i min kebab, annars så tycker jag att dom lägger i för mycket sås och då blir det inte gott, det blir så kladdigt och då är det inte lika gott tycker jag. Annars så är det Idol ikväll igen och det ska bli kul att se vilka som ska komma dit och vråla ikväll hihi!

Kommentarer
Postat av: Kickan

Ha en mysig helg !

2009-09-11 @ 20:25:06
URL: http://allwithinmyhands.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0