Idag har mor och far varit här

Ja idag har mor och far varit här och Joakim min kusin åkte hem med dom för det är ju skola i morgon igen. Vi drack kaffe när mor och far kom och sen så pratade vi och far såg på en bra film och dom var här ganska länge, vilket var roligt. Annars så har jag precis gjort ugnsbakad falukorv med senap ovanpå och till det ska jag ha en stor sallad så det ska bli gott med kvällsmat nu. Ikväll börjar en ny kriminalserie som verkar jättebra, den börjar klockan nio på kanal 4 och den heter Kommisarien och havet och där är många bra kända skådespelare med i den och den verkar jättebra så den ska jag se på klockan nio, nej nu är jag hungrig som bara den så nu är det kvällsmat som gäller tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0