Idag fyllde mor år

Ja idag var mor och far här och det är min mors födelsedag idag så när dom kom så fikade vi och sen bjöd vi på stark god soppa och mor och jag såg på ghost, ni vet den filmen med Patric Swazy för den har hon aldrig sett och hon tyckte att den var jättebra och vi åt popcorn till den och sen åt vi soppan så det har varit en trevlig kväll och imorgon så åker min svärmor och svärfar till Öland och vi ska passa deras valp denna veckan, så det ska bli spännande att se hur det går med Kurre och Casper som valpen heter, men det ska nog gå bra. Klockan nio kommer dom med Casper och då ska vi dricka kaffe och prata lite innan dom åker iväg till Öland. Nej, nu ska jag snart gå och natta mig så tjingeling på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0