I helgen kommer mor och far hit

Ja någon dag i helgen kommer mor och far hit, det sa mor i går, så vi får väl se om det blir på fredag eller på lördag jag vet inte ännu, men vi har bestämt att vi ska göra thaigrytan och bjuda på och vi ska ju göra ris till dom andra men jag ska bara äta thaigrytan och ha en stor skål sallad till det *ler* är man kanin så är man  hehe! Vi ska se på en bra film som inte mor och far har sett så det ska bli roligt. Annars idag så går tvättmaskinen på högvarv men annars så är det lugnt. Ikväll kommer andra avsnittet av den nya serien Trueblood som tydligen ska handla om vampyrer och oturligt nog så missade jag första avsnittet och andra kommer ju ikväll 2/12 avsnitt så jag hoppas att jag kan hänga med ändå fastän jag inte har sett första avsnittet, det går på ettan klockan 22.00 ikväll. Tjing tjong pling plong!

Kommentarer
Postat av: Kickan

ja du får inte missa det ikväll!!

2009-09-02 @ 21:36:29
URL: http://allwithinmyhands.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0