Fredag morgon

Ja så är det då fredagmorgon och jag sitter här och väntar på att min far ska komma och hämta mig, för vi ska ju slänga ut dom gamla sofforna i deras teverum och hämta den nya soffan som dom har köpt idag och sen ska vi ställa in det och göra det fint i teverummet, man behöver ju fräscha upp och byta ut möbler efter några år och det kommer till att bli jättefint, för jag har sett soffan som dom har köpt och det är en jättesnygg skinnsoffa så det kommer att bli kanon! I morgon ska vi stå och sälja i Sjöbo på bakluckeloppis, så vi ska även hämta lite lådor med saker i till morgondagens loppis som vi ska sälja, så vi har en hel del att göra idag. Imorgon eftermiddag efter loppisen så kör far hem mig här igen, jag hinner kanske slänga in ett inlägg ikväll hemmaifrån mor och far, vi får se tjingeling så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0