fotboll, fotboll, fotboll suck....

Ja just nu går det fotboll på teven det är Sverige -Malta, min karl är inte intresserad av fotboll och inte jag heller men min far däremot han sitter som klistrad framför teven eftersom hans stora idol Zlatan spelar i laget *ler*. Jag väntar bara på att Idol ska börja och ikväll har det blivit framflyttat till klockan 21.00 pga fotbollen och i vanliga fall går det klockan 20.00, kan inte fatta att fotbollen är så himla viktig suck.... men men jag väntar tills klockan 21.00 då det äntligen är något roligt att titta på, det är så skoj att se vilka töntar som kommer in och gapar och sjunger falskt och sen kommer det ju in duktiga också som verkligen kan sjunga och det är ju tur det *ler*. Annars så har vi ätit och jag har precis kokat en kanna kaffe till oss så nu sitter vi här och fikar och jag skriver ännu ett inlägg i min blogg. På lördag kommer mor och far hit, då min sambo ska på möte inom det militära från klockan nio till fyra så under den tiden kommer mor och far och hundarna hit och fikar och vi ska prata och ha trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0