Dax för frukost

Ja snart är det dags för frukost, jag sitter bara och väntar på att min kusin ska vakna, min sambo har kört iväg till Kabusa för att ha militär övning idag så han kommer inte hem förräns klockan fyra, han skulle handla också lite smått och gott som sallad, gurka, tomater, nektariner och lite sånt så att det är hemma tills nästa vecka. Annars så kommer det till att bli en lugn lördag idag, min kusin ska räkna lite till och sen får han spela lite spel efter det och jag kommer att sitta och titta lite inne på internet och kanske skriva ett inlägg till *ler*. Ikväll kommer ytterligare ett avsnitt av Idol så jag följer spänt  jakten på nya idoler, sen kan man ju undra vad en del av dom gör där egentligen men men....dom vill väl ha uppmärksamhet antar jag. Ha nu en riktigt trevlig lördag

Kommentarer
Postat av: Kickan

Tittar inte på Idol då jag får dåliga nerver att det bara - fattar inte varför vissa åker dit bara.

2009-09-12 @ 21:09:27
URL: http://allwithinmyhands.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0