Cookalong med Tina ikväll på fyran

Ja ikväll ska jag se på Cookalong på fyran med Tina Nordström, jag missade ju första programmet förra veckan, men mor såg det och sa att det var jättebra och roligt, så nu får jag inte missa det ikväll och det går klockan 20.00 på fyran så missa inte det! Annars så har jag ont i huvudet idag och röda veckan har ännu inte satt igång och jag känner mig yr och kass, men man får koka en kopp kaffe och pigga upp sig själv lite. Dom har lovat att det ska bli varmt i veckan så det kan vi ju hoppas på och på torsdag ska jag hem till mor och far och samla ihop saker till bakluckeloppisen på lördag som ska vara i Sjöbo denna lördagen så vi hoppas att det fina vädret håller i sig, för blir det inte fint väder och det regnar ja då tar vi inte dit. Man vill att det ska vara fint väder på torsdag också för att vi brukar ju alltid sitta ute och fika hemma hos mor och far, det är så härligt när vädret tillåter, så vi får hålla tummarna för att vädret blir fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0