Blev ingen loppis

Nej det blev inte av att vi sålde på loppisen idag, för igår var vi och hämtade den nya skinnsoffan och först så hade vi fullt sjå med att plocka sönder eller skruva sönder de gamla sofforna och sen skulle vi köra iväg med dom till tippen och efter det hämta den nya soffan och sen när vi kom hem skulle vi montera ihop den igen och det var inte det enklaste kan jag säga så det tog sin lilla tid och när dagen var slut så orkade far inte med att hämta saker i förrådet också, så han sa att vi skulle strunta i att sälja saker på loppisen idag. Soffan blev jättefin och jag tog lite foton så att ni kan få se hur fint det blev i teverummet, vi tog ut det stora bordet som vi hade där innan och satte dit det bordet som vi fick med på köpet som hörde till soffan och vi tog även bort det bordet som stod i hörnan innan, så det blev mycket öppnare nu och större plats och sen ser rummet större ut och det är ju en fördel, så det blev betydligt mysigare nu än vad det har varit innan, men som sagt jag ska sätta in bilder på det så att ni får se hur fint det blev, men det gör jag imorgon. Senare idag så var vi hos min moster Silva och hennes sambo Patrik och vi firade min mors födelsedag även om hon inte fyller år förräns på måndag, men eftersom Patrik jobbar då och Silva också så firade vi henne idag där och vi beställde pizza men jag tog en kebabrulle och sen såg jag och Silva på Dirty Dancing på Danmark för den gick där idag och igår gick den ju på kanal ett  och då såg jag den också, men man kan aldrig få nog av den filmen, jag kan ännu inte fatta att Patrick Swazy är död, han var ju så ung men han lever vidare inom oss med hans filmer och jag kan se Dirty Dancing om och om igen, jag blir aldrig trött på den och han var sååå snygg i den filmen också. Nej nu ska jag gå och lägga mig för jag är jättetrött, så godnatt med er!

Kommentarer
Postat av: Kickan

Jättefint !!

2009-09-20 @ 21:17:45
URL: http://allwithinmyhands.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0