Yeah!!!

Ja idag provade jag ett par gamla jeans som jag inte har kunnat ha på jättelänge och dom passade nu och jag blev jätteglad, jag har dom på mig just nu och vi ska snart till svärmor och svärfar på fika så det ska bli kul att dom ser att jag kan ha dom igen hehe! Det är alltid så roligt när man ser resultatet av det man har presterat och man får bättre självförtroende och det är ju aldrig fel. Annars så är det regnigt och trist idag och snart ska vi gå ut och hämta in lite ved så att vi kan göra upp eld i brasan så att här blir varmt och gott. Svärmor och svärfar tyckte att det var så tråkigt och trist väder idag och ville att vi skulle komma över på fika och prata och det är ju klart att vi gör för vi brukar alltid kunna pigga upp varandra *ler*.  I morgon ska jag hem till Hannas och hjälpa mor och far med lite saker hos dom och jag kommer hem på onsdag igen och då ska vi hämta min kusin Joakim för han ska vara hos oss under lovet och vi ska göra thaigrytan som han älskar och se på skräckfilmer och så, det är ju Halloween mohaha!!!! Ha det gott allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0