Yeah, bantningen har gett resultat *ler*

Ja jag mätte mig igår och jag såg till min glädje att jag har från 123 cm runt höften och över magen har gått ner till 115 cm och det är ju några centimeter så det är ju kanon och sen har jag även gått ner på dom andra ställena också men det var över höften och magen som jag har gått ner mest nu så jag blev jätteglad och det märks på mina jeans nu också, jag får använda livrem nu för att dom har blivit alldeles för stora och dom börjar bli långa så när jag har gått ner till den vikten som jag vill ha så får jag inhandla nya jeans och lägga undan dom andra. Idag var vi hos svärmor på middag vilket vi även var igår då min svärfar ju är och jagar men ikväll kom han hem, så nu är han hemma igen och dom fick en älg när dom var där uppe så det var ju kul! Imorgon är vi bjudna på middag också hos dom och det ska bli kul att skoja och skämta med svärfar igen, har faktiskt saknat honom nu när han inte har varit hemma för vi brukar alltid ha så roligt varje gång som vi träffas. Ha det gott allesammans!


Kommentarer
Postat av: Kickan

Du e' jätteduktig tjejen !

2009-10-16 @ 22:08:41
URL: http://allwithinmyhands.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0