Snart är det helg

Ja idag är det torsdag och helgen knackar snart på dax för fredagsmys och att bara koppla av, vädret är inget vidare men det är ju typiskt höstväder så vad ska man annars förvänta sig än att det blåser och regnar, men det mysiga är ju då att man tänder ljus och lagar till lite god mat och eldar i kaminen och sitter och ser någon mysig film och slänger om sig en mysig varm och go filt och bara myser, det är det härliga med hösten tycker jag. På måndag ska jag hem och hjälpa mor och far lite och jag stannar tills på onsdag då jag åker hem igen och då ska vi hämta upp Joakim i Sjöbo, min kusin och han har ju lov nu och ska vara hos oss under lovet så det ska bli roligt.


Kommentarer
Postat av: kickan

Ha en mysig helg !

2009-10-23 @ 20:29:46
URL: http://allwithinmyhands.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0