Så var man hemma igen *ler*

Ja igår kom jag hem igen och det var sååå skönt och min sambo kom också hem igår så Kurre vår katt blev sååå glad och han är jättekelig nu , visst är han kelig i vanliga fall men nu är han ännu mera kelig, han följer en överallt vart man än går *ler*, så han har verkligen saknat oss. Min svärmor och svärfar har ju ändå varje dag varit och matat och kelat med honom två gånger om dagen men det är klart ändå inte detsamma än som när vi är hemma. Idag ska vi på middag hos svärmor, svärfar är på älgjakt längre upp i landet så han är inte hemma men svärmor känner sig nog lite ensam nu när inte han är hemma så vi ska dit och prata lite med henne idag och äta middag. Annars så börjar förkväll på kanal fyra ikväll och det är klockan 17.00 och det verkar faktiskt bra de tär med Elisabeth Höglund och Yvonne Ryding och Carin da Silva och det ska handla om mode och ja lite av varje så det verkar spännande och sen kommer det Tinas Cookalong och Hollywoodfruarnas sista avsnitt och där ska man visst få se godbitarna av hela programserien och det är jättebra eftersom jag inte har sett något av avsnitten tidigare, hon den där Anna Anka, ja hon heter så eftersom hon varit gift med Paul Anka som var stor sångstjärna på 60-talet, hon lär ju ha uttalat sig om både det ena och det andra och det har blivit väldigt rabalder om alla hennes skumma uttalanden så det ska bli kul att se och höra vad det nu är som hon har sagt som har upprört så många. Det är tur att man har tevetidningen nu för det är nu på hösten som alla bra programmen börjar och på onsdag börjar bonde söker fru, så för att kunna hålla reda på alla bra programmen så får man ha en tevetidning där man kan kryssa för det som man ska se. Ha det gott allesammans!

Kommentarer
Postat av: Kickan

Kul att du e' hemma igen ! Har ni haft det bra annars ?

Här har vi fått våran kattunge såld och imorgon kommer dom och hämtar henne.

Usch jag är i valet och kvalet om jag ska låta barnen bli vaccinerade mot svininfluensan eller inte...själv ska jag bli det för det har jag bestämt mig för i och med att jag jobbar inom vården...men barnen ? ...hm...ja det är svårt för man vill ju göra " rätt " så att säga.

Kramiz

2009-10-13 @ 08:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0