Julklapparna klara *ler*

Ja nu är snart alla julklapparna klara och det känns jätteskönt, jag har hittat allting på Tradera till mina nära och kära och det är praktiskt och bra , den enda som jag har kvar att hitta julkapp till är mormor så jag ska höra med mor vad hon tror att hon vill ha för något, det är alltid lite svårare att hitta något till mormor som hon vill ha, men mor vet säkert något som hon behöver, jag tycker ju att det är roligast om man hittar något som man verkligen vet att det kommer till att uppskattas så det är verkligen viktigt att det blir rätt sak till varje person för mig. Nåja, i alla fall så känns det jätteskönt att ha alla klappar färdiga och att dom kommer hem i brevlådan till mig och att jag slipper att fara runt som en galning mitt i julruschen och leta klappar, man har ändå annat att fixa hemma då när alla andra far runt som galningar och letar julklappar, som att pynta och städa och så, för det är viktigt för mig att ha det riktigt julmysigt hemma under julen och fint pyntat, ni som har sett hur jag brukar ha det på julen vet ju hur jag brukar ha det här hemma och hur mycket tomtar jag har lite här och där och det är inte vilka tomtar som helst utan det är riktigt gamla tomtar som är charmiga och som är gjorda av kottar, tex kroppen är en jättestor kotte och sen har dom gjort huvudet av annat material, ja hm,,, lite svårt att förklara så därför tror jag att jag sätter in ett foto istället på mina tomtar så att ni kan se vilken typ av tomtar det är som jag tycker om och dom är riktigt gamla och fina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0