Igår var mor och far här

Ja igår var mor och far här och vi hade jättetrevligt, vi började med att fika när mor och far kom vid tretiden och sen så senare så gjorde vi sparrissoppa och knäckebröd till det och vi såg på en bra film, så det var mysigt. Idag blåser det som bara en ute och snart ska jag sätta fyr i kaminen för det behövs nu känner jag. På onsdag åker Christer på militärövning och ska vara där tills på söndag, dom börjar i Revingehed och sen ska dom åka till olika ställen där dom har olika övningar fast dom vet aldrig vad det är för några övningar som kommer och det vet man ju aldrig i vanliga fall heller så det är ju rätt, jag ska vara hos mor och far under dom dagarna för det är inte så kul att sitta här hemma ensam då och min svärmor och svärfar kommer ut och pratar med Kurre och ger honom mat och så två gånger om dagen så det är bra. Annars idag är det lugnt, får se vad där är på teven ikväll, jag har inte hunnit kolla läget ännu. Håll i hatten *ler* och ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0