Igår träffade jag min kusins sambo för första gången

Ja igår var jag och min sambo hemma hos min moster och då träffade vi min kusin Carros sambo för första gången, han var jättetrevlig och är 26 år gammal min kusin Carro är 20 dom bor ju långt uppe så man fick ju passa på att träffa dom nu när dom var nere på besök och min mor och far var där också och förstås Joakim som följde med härifrån eftersom han var hos oss på besök men han har följt med oss tillbaka hit igen för han ska inte åka hem förräns på söndag, men i alla fall så hade vi jättetrevligt och det var roligt att få träffa honom. Carro och hennes sambo bor i Sundsvall så det är ju en bit upp, men det är klart att vi ska besöka dom någon gång sen, i alla fall så ska vi fira jul med dom så alla ska samlas och fira jul hemma hos mina svärföräldrar och det ska bli jätteroligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0