Hemma igen *ler*

Ja då är jag hemma igen och det är skönt och vi hämtade upp min kusin Joakim på vägen hem, han ska stanna här nu under lovet. Ikväll ska vi ha thaigryta och ris och det ska bli sååå gott, så vad har jag nu gjort när jag var hemma hos mor och far? Jo jag fixade i teverummet tog bort dom gamla dvd ställen och vi satte in det nya skåpet i teak där vi sedan satte in filmerna istället och det blir mycket bättre för där kommer inte in något damm till filmerna där och sen har jag lite planer hur vi ska göra det ännu mysigare där nästa gång som gardiner, vi var ju på tur på Bo Ohlssons och då såg vi färdiga kappor som bara skulle sömmas i sidan och där var en jättesnygg som kommer till att passa perfekt  i teverummet hos mor och far så en sådan får vi inhandla och sätta upp nästa gång där hemma. Jag ska hjälpa mor och far att göra det lite julfint och så också sen för sånt orkar dom inte längre utan det blir jag som får stå för fiolerna när det gäller att göra det mysigt och så till jul hos dom, men jag tycker bara att det är roligt så det är lugnt. Det är i alla fall skönt att vara hemma igen och ikväll ska vi se på Bonde söker fru och äta thaigryta, vi har den på uppvärmning just nu och riset håller på att lagas till också, nej nu ska vi äta tjingeling och ha nu en riktigt trevlig Halloween.

Kommentarer
Postat av: Kickan

Mysigt ! Själv ska jag till jobbet nu bläää!

Men ha en trevlig halloween nu !

Kramiz

2009-10-28 @ 19:41:14
URL: http://allwithinmyhands.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0