Hem till mor och far

Ja i morgon ska jag hem till mor och far några dagar från ondag till söndag då min sambo ska på militärövning, han är ju med i hemvärnet och han ska vara iväg från just onsdag till söndagkväll och dom ska göra lite olika militärövningar på lite olika ställen men dom börjar i Revinge, han ringer varje kväll om han kan, men som jag sa till honom att kan han inte pga att dom har olika övningar och så så får han ringa när han har möjlighet till det, det är ju mest så att man hör att allting är bra och så *ler*. Annars så har jag städat och plockat undan lite här idag för svärmor och svärfar ska ju komma hit och passa Kurre, eller ja dom ska komma hit två gånger om dagen och mata Kurre och kela med honom lite, det känns så tryggt att veta att dom tittar till honom och ger honom mat och så när man är borta. Nej, nu ska jag gå och lägga mig för far och mor kommer och hämtar mig halv åtta i morgon, så natti natti med er!

Kommentarer
Postat av: Kickan

Hälsa dom så gott !

2009-10-07 @ 16:59:41
URL: http://allwithinmyhands.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0