Halv åtta hos mig

Ja ikväll måste ni bara se på halv åtta hos mig fyran för då ska dom vara i Ystad och man vet ju aldrig om där är någon som man känner eller som man känner igen som ska vara med i programmet och laga mat. Ni som har sett det innan vet om att det är ett matlagningsprogram där fyra personer som ej har träffat varandra innan ska komma till varandra och respektive ska bjuda alla i gruppen på middag så alla får komma hem till varandra och se hur dom har det hemma och äta god mat och sedan ska dom bedömma matlagningen från 1-10, men det roliga är att se hur folk har det hemma och att se hur det går för dom när dom ska laga mat och hur det blir när gästerna kommer och vad dom säger och så, ja det är ju ännu roligare nu när det ska vara i Ystad eftersom att man kanske känner igen någon som är med i programmet. Annars så är det lugnt idag, det är tråkigt väder ute, det bara blåser och regnar men det är ju å andra sidan typiskt höstväder så vad kan man vänta sig. Ha det gott allesammans!

Kommentarer
Postat av: Kickan

Typiskt då är jag på spinning så det missar jag ju !!

Aja du får berätta om det senare.

2009-10-05 @ 16:13:03
URL: http://allwithinmyhands.blogg.se/
Postat av: Linda H

Tack för tipsett;)))))))))))))

2009-10-05 @ 18:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0