Snart jul *ler*

Ja snart är det jul och jag kan inte fatta att det snart är 1:a advent redan och jag har börjat att förbereda allt vilka gardiner jag ska ha uppe i år och vilka dukar och var jag ska ha dom olika tomtarna för jag ska inte ha likadant som förra året och i år har jag bestämt mig för att göra ett litet landskap på vårt lilla barskåp istället för att ha bordet i stora rummet som vi brukar ha och dessutom så får inte det bordet plats i stora rummet nu när vi har andra högtalare till teven och sen för den delen så blir det snyggare när vi bara har granen i ena ändan och sen har vi ju en massa annat pynt som tomtar i skåpen och tomtar i fönstren och ja i stort sett överallt *ler*. Igår var mor och far här och det var trevligt, vi såg på film och fikade och ja det var trevligt. Annars så har jag dammtorkat i skåpen nu där alla tomtar ska vara snart och ja jag håller på att fixa här hemma för fullt inför advent och julen. Ikväll är det mammas pojkar på teven så det ska bli spännande att se hur det går för dom och sen ska vi äta vårrullar ikväll och ris till det och soyasås mm.... det är gott, nej nu får jag nog gå och se till vårrullarna som nu är i ugnen, jag tycker att det börjar dofta vårrullar doftar jättegott.... Ha nu en riktigt trevlig kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0