Snart äta pizza

Ja snart ska vi äta pizza och sen ska vi se på bonde söker fru, ska bli spännande och se hur det går för dom. I morgon ska jag fixa håret, jag ska sätta ljusa slingor i håret och klippa mig i en snygg frisyr så att jag blir riktigt fin nu till jul, så det blir en helt annan tjej som kommer hem en riktig snygging hehe! På fredag ska vi åka hem till mormor på fika och sen på lördag så ska vi fira advent med min mor och far och mina svärföräldrar för sen på söndag är mor och far bjudna på julbord och då kan dom inte fira advent, men det går ju lika bra att fira det på lördag och då ska vi ha lussekatter och klenor till kaffet mm.... gött. Nej nu ska vi äta pizza, det ska bli så gott är vrålhungrig nu *ler*. Ha det gott allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0