Så är det lördag

Ja då var det lördag och snart ska vi ha en fika och jag ska se på dansbandskampen som går klockan 20.00 på kanal 1. Annar så har jag satt upp adventsljusstaken i köket idag och stjärnan där och den röda lysande bollen i datarummet och jag har strykt lite juldukar som jag har lagt i fönsterkarmarna och den lysande ängeln är på sin plats i fönsterkarmen i sovrummet och sen är det bara näverstjärnorna som ska upp i stora rummet, men sen har jag allt annat som jag ska fixa men det är ju en vecka kvar tills det är advent, men därför börjar jag lite i tid så att jag hinner att stryka alla dukarna som jag ska ha överallt och få upp tomtarna som jag ska ha framme och allt det andra som ska fixas. I morgon ska jag ta ner lite julskivor och jag tror att jag ska börja smyghöra lite på någon jullåt *ler*. Annars idag så har vi haft pasta och köttbullar och jag gjorde en grönsallad till mig så det var jättegott, nej nu ska jag gå och ta en kopp kaffe för nu börjar snart dansbandskampen, tjingeling och fortsatt trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0