mera ved

Ja idag ska vi få hem mera ved, vi känner en som säljer ved och som kör ut flera kubik, så 10 kubik ved kommer att komma idag som vi sätter in i stallet, det känns skönt så vet man att man har att elda med under hela vintern. Annars ikväll så får vi se hur det går för bönderna och jag tror visst att det var halv åtta hos mig också idag ja så det får jag inte heller missa. Det är så regnigt och trist väder ute och det blåser som bara den, det hade nästan varit mer upppiggande om det varit snö och solen hade tittat fram men men.... nu försöker jag som sagt att göra det mysigt här hemma och mysigare blir det efter hand. Nej nu ska jag gå och koka en kopp kaffe till oss ha det gott allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0