lördag

Ja idag har vi ätit thaigryta och min kusin är här och min sambo och han har spelat dataspel och jag har sett på dansbandskampen  och jag tyckte att det var rätt band som fick stjärnan ikväll. Annars så har vi haft en mysig lördagskväll och jag har precis kokt en kopp kaffe som vi ska avnjuta nu och jag tror att jag ska gå och titta på någon bra deckare som går på fyran, där är alltid bra deckare nu sent på kvällen, det är så skönt att man har pyntat och gjort fint här nu och att allting är färdigt, sen är det bara att jag ska stryka duken som ska vara på stora bordet i datarummet och i köket och den som ska vara på stenbordet i teverummet men det gör jag inte förräns i sista minuten, det är mysigt och gå och titta på allt det fina som man har satt fram här *ler*. Nåja ha en riktigt trevlig fortsatt helg, nu ska jag gå och fika med dom andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0