kallt och ruggigt ute

Ja det är riktigt tråkigt väder ute idag, det regnar och blåser som bara den och det är rått och kallt, så det var tur att vi fick hem ved idag 10 kubik och vi eldar för fullt i kaminen så det är skönt. Idag blev det hamburgare med pasta och jag gjorde en grönsallad till mig som jag hade till så det var gott. Annars så ska jag se på halv åtta hos mig och sen efter det kommer Bonde söker fru och det får man ju inte missa *ler*. Helge Skoog som är programledaren i halv åtta hos mig kommer alltid med så roliga kommentarer, för er som inte vet vem han är så var han med i julkalenderna som Ture sventon ni vet han som löser mord och så och som är himla förtjust i semlor och sen har han varit med i Parlamentet och skojat och haft sig där, man får sig ett och annat skratt när han kommenterar i programmet halv åtta hos mig, jag förstår inte hur han kan komma på alla lustiga kommentarer till allting hehe! Snart är det dax för en kopp kaffe, det är alltid gott med en fika efter kvällsmaten så snart ska jag gå och ladda kaffekokaren och sen ska vi njuta av kvällens program på teven och bara mysa. Ha det gott allesammans och blås nu inte iväg i stormvädret.

Kommentarer
Postat av: Kickan

Här kommer jag att blåsa iväg för jag ska på möte ikväll kl 19.30-21.00 och sen jobb 21.00-07.00 så jag lär vara helt slut.

2009-11-18 @ 18:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0