Ikväll är det Tinas cookalong

Ja ikväll är där lite att titta på på teven, först börjar det med halv åtta hos mig och sen därefter så är det Tinas Cookalong där Mark Levengood ska vara med ikväll så det ska jag titta på och sen senare kommer finalen i Americas you´ve got talent, ska bli spännande att se vilka som går vidare där. Jag bara längtar tills på torsdag för då ska jag sätta ljusa slingor i håret och sen har jag hittat en ny fin kort frisyr som jag ska prova, man behöver ju piffa till sig lite, särskilt nu när det är så mörkt och trist ute, så när jag kommer hem sen på kvällen till min sambo så är jag som en helt ny kvinna hehe! Nej, nu ska jag göra en fika till oss ha det gott allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0