Idag tittar solen fram minsann *ler*

Ja idag tittar solen fram  och det blir man ju alltid pigg av *ler*. Jag håller på och städar idag och dammsugar och gör fint här hemma, jag gör lite adventsfint och på lördag kommer svärfar och svärmor och mor och far hit för att fira första advent för på söndag är mor och far bjudna på julbord så då kan dom inte komma och det går ju lika bra att fira det på lördagen. Jag har tänkt köpa lussebullar och klenätter till kaffet, jag är ju ingen bakerska som ni vet och vi brukar ju inte köpa kakor så ofta, så därför köper jag dom istället. Annars så ska jag stryka den stora julduken som ska vara i datarummet idag och där är två andra som ska vara i köket som jag ska stryka och jag ska bädda adventsfint i sovrummet med påslakan med hjärtan på, sedan har jag påslakan med tomtar på till jul *ler*. Ikväll är det halv åtta hos mig på fyran och sedan är det äntligen hemma eller vad det heter det programmet där man fixar och gör fint hemma hos folk och sedan är det Americas got talent finalen och jag missade ju finalen igår första programmet attans också! Där är en liten tös som bara är 3 år och hon sjöng så fint och var så söt, hon sjöng when you wish upon a star och hon satte dom höga tonerna precis rätt hon var så duktig och liksom lite lillgammal av sig och var så söt *ler*, så jag hoppas att hon inte har varit ännu utan att hon kommer ikväll, för det skulle vara synd att missa henne. Nåja nu ska jag fortsätta att städa tjingeling pling på er!


Kommentarer
Postat av: Kickan

Javisst kan man fira 1a advent på lördagen istället. Jag ska jobba på söndag så vi hinner inte mysa så mycket på kvällen. Ska ni på nån julskyltning ?

2009-11-24 @ 20:03:26
Postat av: Johanna

Nej det blir ingen julskyltning för vår del, vi ska hälsa på mormor på fredag i alla fall och imorgon ska jag till frissan och sätta slingor i håret och klippa mig och sen på lördag ska mor och far och svärmor och svärfar komma hit och fira första advent, men jag har handlat alla julklapparna, jag har några som inte har kommit ännu som jag har beställt, och några andra som jag bara ska in om på Boan och köpa men annars så har jag allting klart och det är så skönt. Kram på dig!

2009-11-25 @ 17:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0