Idag är det fredagsmys *ler*

Ja fredag är det i alla fall och jag skrattar alltid gott åt den där reklamen på fyran om fredagsmys när den den ena parten dvs kvinnan sitter helt slut i soffan när dom ska mysa och dom sjunger fredagsmyyyssss.... hehe, jag ska se på Idol som jag tycker är roligt att titta på, men det är inte min sambo så förtjust i precis, då sitter han heller vid datorn än att titta på det skitet, enligt honom då alltså *ler*. Annars så ska vi äta ärtsoppa idag igen för där blev över sedan igår och det är sååå gott med ärtsoppa, särskilt nu när man är förkyld och det är kallt och ruggigt ute, sen blir det lite fredagsmyyys i soffan med min sambo när vi dricker kaffe och ser på någon bra teveserie senare ikväll. Önskar alla en riktigt trevlig och mysig fredagskväll med mycket myyyysss..... *ler* tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Kickan

hehe ja Rikard han gillar ärtsoppa han men han är den enda i familjen som gillar det ;)

2009-11-06 @ 21:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0