gott med thaigryta

Ja så är det söndag och snart ska vi äta thaigryta, vi hade det igår också men det är ju så att man gör extra mycket när det är gryta så att man kan njuta av det i några dagar och sen har man nudlar till mm..... vi brukar alltid göra den rätten när min kusin Joakim kommerh hit och han är ju här nu och han har studiedag imorgon så han är fortfarande kvar och åker inte hem förräns i morgon så det är roligt och snart ska vi se på en ny film också så det ska bli kul. Annars så har jag gjort våfflor idag, det var jättegott, det var så längesen som jag åt våfflor så det var riktigt gott. Nej, nu ska jag gå och titta till thaigrytan för jag har den på värmning nu, tjingeling på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0