fredag igen och dags för myys

Ja idag är det fredag igen och ikväll ska jag se på Idol, det ska bli spännande att se hur det går för dom ikväll, dom är ju alla så duktiga men min favorit är Erik och jag hoppas att han vinner för det är han sannerligen väl värd. Annars så ska vi ha korv med bröd ikväll, det är enkelt men gott och sen blir det ju en kopp kaffe lite senare och vi ska ha fredagsmyys och se på film. Det är så kallt och fuktigt ute och vi har brasan på full speed så det är gött. Annars så ska jag sätta upp stjärnorna i morgon, dom får hänga uppe tills det är dags, lika bra att sätta upp dom nu så att det är gjort men tänder dom gör jag inte förräns det är dags. Där är ändå så mycket annat som jag ska göra tills advent och som ska vara färdigt tills dess så att det är lika bra att sätta upp stjärnorna så att man har gjort det i alla fall, det ska bli så mysigt att få fram alla tomtar och göra landskapet igen och ja bara göra det helmysigt här hemma och juligt. Nu önskar jag alla en riktigt myysigt fredagskväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0