Fortfarande förkyld usch och fy

Ja jag är fortfarande förkyld, förkylningen vill inte ge med sig, men man försöker att vila och ta alvedon och göra så gott man kan för att bli av med förkylningen. Det är ju fars dag på söndag men tyvärr så kan jag inte bjuda hit mor och far och mina svärföräldrar då dom inte vill bli förkylda och sen vet jag inte heller hur det blir på onsdag då vi ju är bjudna på gåsamiddag hos mina svärföräldrar, det ger sig om jag är fri från förkylningen då hoppas det, min sambo är också förkyld så vi går här och snyter oss hela tiden. Ikväll ska vi ha ärtsoppa så det ska bli gott det värmer lite också och så ska jag se på mammas pojkar på fyran klockan 20.00, men annars så blir det en lugn kväll. Ha det gott allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0