Förkyld

Ja usch ja, nu är man förkyld och man bara nyser och hostar och fryser, men jag tar alvedon och vilar så att jag kan bli bra så fort som möjligt, det är ju sådana tider nu så att det är ju inte så konstigt att man blir förkyld, bättre det än att få influensan i alla fall. Annars så har det varit lugnt, har tittat på teve, där har varit en hel del idag att titta på, först var det halv åtta hos mig och sen efter det var det cookalong med Tina och där hade hon Stenmarck som gäst som lagade mat, han är inte så dum *ler* och efter det så ser jag nu på America got talant och där får man se både det ena och det andra, både dom som är duktiga och dom som gör bort sig totalt. Nåja ha det gott allesammans för nu är pausen slut och jag ska fortsätta att se på Americas got talent, tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0