Börjar bli mysigt

Ja nu har jag fått upp en del saker man där är fortfarande mycket kvar men det börjar bli mysigt och jag har fått upp stjärnorna och min fiberoptikby i fönstret och lite annat smått och gott som lyser och jag har inte kunnat bärga mig utan jag har dom tända *ler*, man behöver ju ljuset nu när det är så mörkt ute. Ikväll så är det halv åtta hos mig där dom lagar mat som jag ska se och sen efter det så är det Tinas Cookalong och det får man ju bara inte missa. Till kvällsmat idag blir det vårrullar och ris, ja jag vet det att det är enkelt men det får bli det idag eftersom både jag och min sambo är så trötta och sen är det den där veckan ni vet nu ni vet så då orkar jag inte äta så mycket så det får bli vårrullar idag och det är ju gott också. Ha nu en riktigt trevlig och mysig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0