blondin igen *ler*

Ja nu har jag varit och fixat håret och satt ljusa slingor i det och det blev jättefint, man känner sig mycket piggare nu i alla fall när man har fixat till håret. Jag var inne på Bo Ohlssons basar idag och där var lite smått och gott som jag tyckte om och som jag köpte och sen hittade jag lite julklappar där också minsann så det var ju inte dumt, jag rekomenderar er att åka dit för jag tycker att dom har bra saker där och sen är det lugnare där än att gå på Bo Ohlssons, ibland tycker man att där är så rörigt och det är stort och där är så mycket folk nu när det är jul men det är inte lika mycket folk på Bo Ohlssons basar så kika in där ett litet tips bara *ler* Ikväll ska jag se på Mammas pojkar ska bli kul att se hur det går för dom. I morgon ska vi åka till mormor på fika och vi ska vara där klockan tre och innan dess så ska vi handla lite på Willys, men det ska bli kul att träffa mormor imorgon. Nej nu ska jag gå och äta något men ha det gott allesammans.

Kommentarer
Postat av: Kickan

Det blev så fint så !!!

2009-11-28 @ 21:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0