Vad har hänt i helgen?



Jo min kusin Joakim har varit här hos oss i helgen och vi gjorde sån god stark kyckling och hade ris till och god sås som hör till, det är ganska starkt men underbart gott, vi såg på en bra film och hade det mysigt. Pågarna spelar ju alltid wow så det gjorde dom och jag satt också vid datorn och spelade ett annat spel och sen tittade jag lite allmänt på matrecept och lite annat smått och gott på internet. Helgen har varit lugn och i morgon kommer mor och far hit och vi ska fika vid tretiden och sen ska vi grilla korv ute men vi äter inne för det blåser ganska bra och man vill ju inte sitta och frysa ute och jag är frusen av mig så ska jag sitta ute och äta så ska det vara riktigt varmt och det är det ju inte ännu, fast vädret var faktiskt ganska hyfsat idag, det var rättså varmt men det blåste ändå rätt mycket. Nej nu ska jag gå och göra mig i ordning och lägga mig så att jag är pigg tills i morgon. Godnatt med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0