Soligt men blåsigt idag

Ja idag är det soligt väder men det blåser en hel del ute. Min sambo och min svärfar är ute och klipper buskarna ute vid husknuten och när dom är klara så ska vi fika med franskbrödbullar och  jag vet inte än om vi ska fika här eller hos mina svärföräldrar för det blev snabbt bestämt att dom skulle fixa buskarna idag så vi får väl se. Svärmor och jag hade roligt igår när vi var på shoppingtur men jösses vad man var trött när man kom hem, det är som man säger borta bra men hemma bäst *ler*. I morgon kommer min mor och far hit och vi ska se på finalen av melodifestivalen och beställa kinamat så det ska bli skoj, min sambo är inte mycket för melodifestivalen så han lär ju sitta vid datorn, okej ibland kommer han in och tittar om han hör att det är något extremt som han bara inte kan missa att se eller höra på men annars så är han inte intresserad av det. Mor och far och jag tycker att det är roligt att kritisera hur dom ser ut och vad dom har på sig och hur dom sjunger och så, för en del bidrag låter ju för jävligt rätt ut sagt hehe!, men det är kul att titta på ändå. Annars idag så håller jag på och tvättar för fullt men annars så är det lugnt. Ha en bra dag allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0