Pencillinkur ska börjas tas idag bläää.....

Ja idag måste jag börja ta en pencillinkur ca 10 dagar och sen så ska väl förkylningen vara borta och infektionen i halsen också, men bläää jag hatar att ta pencillin det smakar ju skit och sen är det jättestora tabletter så jag lär ju få dela på dom, det värsta är ju när man inte kan svälja dom direkt utan det börja smälta och man känner den äckliga smaken av pencillinen beskt och äckligt usch och fy, man jag måste ju ta det för att bli av med denna ruskiga förkylning och infektionen i halsen. Annars så är det blåsigt som bara den ute idag, jag som trodde att det skulle bli varmt och soligt men nä det dröjer visst lite till innan värmen kommer, antagligen blir det väl som det alltid brukar vara att det är regnigt fram till midsommar och sen kommer värmen, nåja vi får hoppas att den kanske dyker upp tidigare än så, ha det gott allesammans, förresten ni som var intresserade av parfymen jag tipsade om kan titta på nätet på Parfym.se  och söka på Lancome där finns den i 30ml och 50ml och den kan beställas där och den är dessutom billigare där också. Kram på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0