Nypotatis mm... gott

Ja idag ska vi ha nypotatis och fläsk mmm... vad gott, det är lika gott som när man äter dom första jordgubbarna, nypotatis för mig är det första tecknet på att det är sommar. Annars ikväll är det buskis på teven det är dom från Stefan och Krister som har buskisen och den heter solsting och snedsprång och går på fyran klockan 19.30 så den rekommenderar jag er till att se ikväll. Nu ska jag njuta av en kopp kaffe och nya skorpor som min svärmor har gjort till oss, dom är bara såååå goda. Jag är fortfarande förkyld så vi får se om jag kan åka till mina svärföräldrar och fira morsdag i slutet av veckan, för min svärmor vill absolut inte bli förkyld eftersom hon har problem med öroninflammationer och så, så vi får se hur det går med förkylningen. Det värsta är att när jag väl har blivit förkyld så sitter det i jättelänge, inget vidare precis men men......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0