Min röst

Ja min röst eller ja jag har knappt någon röst eftersom förkylningen har satt sig på stämbanden och jag har fått order att inte säga något alls nu så får jag se vad som händer efter två veckor och är det likadant då så måste jag ta iväg till läkaren. Det är bara så svårt att inte säga något eftersom att ibland måste man ju säga något men mor hade hört med läkaren och om man var tvungen att säga något så fick man inte viska utan då skulle  man säga det i vanlig ton ändå för det tog mer på stämbanden om man viskade sa han. Nåja, jag skriver ner det mesta så att min sambo kan läsa det, men det känns så konstigt att behöva göra det när man är så van vid att kunna prata, visst har man varit hes och så innan men inte tappat rösten, eller ja jag kan ju säga något men det låter pipigt och konstigt, men  nu får jag inte säga något förräns jag är bra i rösten igen. Vilken tur att jag kan blogga i alla fall där använder man inte rösten *ler*.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0