Min röst börjar komma tillbaka yeah!!

Ja min röst börjar komma tillbaka och den har kommit ganska mycket faktiskt så jag är jätteglad *Ler*, min sambo är nog lite mindre glad för nu inser han att snart är den lugna och tysta tiden slut hehe! Jag babblar som bara den annars så han har retats med mig nu att det har varit så lugnt och skönt nu när jag inte har kunnat prata så mycket, sicken retsticka va? *ler*. Nu har jag börjat komma igång igen med att prata och det känns härligt hehe! Annars så håller jag på och tvättar idag och ikväll ska jag göra en enkel maträtt med ris och kassler och god sås i den och svamp och sen ost ovanpå och in i ugnen på 20 minuter och sen har man mat i flera dagar så slipper man tänka på vad man ska ha till middag, väldigt praktiskt faktiskt och sen är den jättegod. Annars så är det ganska mulet väder idag och det kommer nog snart att regna tror jag, det ser ut så i alla fall. Nej, nu ska jag gå och sätta på en kopp kaffe till mig och min sambo, tjingeling pling på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0