lita inte på väderleksrapporten

Ja jag som trodde att det skulle bli jättevarmt väder idag för det lovade dom igår, dom sa att det skulle bli upp till 25 grader varmt idag och det är det definitivt inte nu, istället så är det kallt och snart kommer det till att regna här. Min sambo vaknade i morse och gick upp för att se hur vädret skulle bli och då stod det att det skulle bli kallt och regnigt idag hm.... ingen vidare koll dom har dom som läser ut vädret. I alla fall så fick han skynda sig så att han hann att klippa gräset innan det nu snart börjar regna och jag har laddat kaffekokaren här inne så att det är klart tills han kommer in, men visst är det tråkigt när man ställer in sig på att det ska bli fint väder och sen blir det raka motsatsen men men......

Kommentarer
Postat av: Kickan

Ja här har vi haft det ca 18-22 grader i eftm och kvällen blev kvav och sen kom åskan och regnet. Jag hann med att klippa gräset jag också plus bakat en del idag.

Kramiz

2009-05-26 @ 21:42:20
URL: http://allwithinmyhands.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0