Idag är det lördag

Ja idag är det lördag och just nu sitter jag och väntar på att mina päron ska komma hit och vi ska börja med att fika med franskbrödbullar och gott pålägg, ska bli gott med kaffe *ler*. Annars så är det ju melodifestivalen ikväll och jag hoppas och tror att Malena ska komma på en bra plats, kanske hon rent av vinner hela baletten *Ler*, jag tycker att låten blir bättre och bättre ju mer man hör den. Det ska även bli kul att titta på dom andra från dom andra länderna som sjunger eller ska vi säga skriker i vissa fall, kul att sitta och kommentera vad dom har på sig och hur jävligt dom låter hehe! Vi ska beställa kinamat ikväll så det blir biff med purjo för min del ikväll det är bara så gott med kinamat mums! Nej nu ska jag gå och duka och göra det färdigt tills mor och far kommer, mor skulle vara på Erikshjälpen först idag och sen skulle hon åka och handla bullar och efter det så skulle dom köra hit så dom kommer vara här tidigare än jag sa innan vid tretiden, dom kan komma när som nu *ler*. Jag önskar alla en trevlig helg, kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0