Hemma igen *ler*

Ja igår eftermiddag så kom jag hem igen och det var skönt att vara här hemma igen, borta bra men hemma bäst som man säger, även om det var hemma hos mina föräldrar jag var, för jag hjälper dom en gång i veckan med lite saker som inte min mor kan göra nu när hon har ont i ryggen, det är jättekul att komma hem och träffa min mor och far och att hjälpa dom men sen när man väl kommer hem till min sambo och vår katt Kurre så är det ljuvligt *ler*. Jag har gått och blivit förkyld så man känner sig lite hängig idag och jag har tagit alvedon och vilat lite så vi får hoppas att förkylningen snart ger med sig för på fredag ska vi fira min kusin Joakim han fyller 15 år då. Annars så ska vi bara ta det lugnt i ikväll och koppla av. Jösses vad det blåser ute, det är rena rama stormen ute, jag tror inte att det har stormat så på länge. Nej, nu ska jag gå och vila mig igen för jag känner mig hängig av förkylningen men ha en bra dag allesammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0