Hem och hjälpa mor och far

Ja i morgon ska jag hem och hjälpa mor och far igen och jag sover över tills övermorgon så hinner jag göra lite mer än vad jag annars skulle göra och sen tycker mor och far att det är så roligt när jag kommer hem, okej visst kommer dom hit någon lördag då och då och när vi har fest och så men där är ju ändå en liten bit emellan här så man träffas inte så jätteofta men man pratar ju telefon varje dag, men det är ändå inte detsamma som att träffas riktigt och min sambo bor  ju bara 800 m från sina så vi bor ju nästan grannar med mina svärföräldrar, så han har ju nära och bra till sina och han ska hem och hjälpa dom lite i morgon, för dom orkar inte heller med allting som ska göras i trädgården och annat längre själva och det är ju självklart att man hjälper sina föräldrar när dom behöver det. Mor hämtar mig klockan 7.00 i morgon och sen åker vi till Gärsnäs och fikar och sitter där och myser en stund innan vi åker hem till mor och far och sen ska jag göra lite smått och gott där hemma som behöver göras, mor kan ju inte göra allting längre eftersom hon har så ont i ryggen och då får jag hjälpa henne med saker som dammsuga och andra saker som hon behöver ha hjälp med. Det ska i alla fall bli roligt att komma hem till österlen och hjälpa mor och far och sen åker jag hem igen på tisdag eftermiddag och då är det skönt att komma hem igen till min sambo och Kurre *ler* för visst tänker man på min sambo och Kurre när man lägger sig på kvällen och ska sova där hemma, jag brukar alltid ringa och höra hur det är med dom eller så ringer min sambo och hör hur det är och vad jag har gjort under dagen och jag undrar vad han har gjort under dagen *ler*. Nej nu är det dags att gå och natta sig för jag ska ju upp tidigt i morgon. Natti Natti!

Kommentarer
Postat av: Kickan

Här ska jobbas för min del och sen har jag rumpan full nu i 2 veckors tid vilket är rätt drygt tycker jag...suck...

Men hälsa dina föräldrar så gott !!

2009-05-04 @ 20:15:29
URL: http://allwithinmyhands.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0