Grattis Norge!

Igår var mor och far här och vi såg på melodifestivalen och Norge och Island var bäst och Norge vann och det var roligt för den var jättebra tycker jag. Vi hade roligt och åt kinamat och sen drack vi kaffe och min sambo hade gjort en överaskning till efterrätt nämligen marrängtårta med banan och den var jättegod, jag tog bara en liten bit eftersom man var så mätt efter kinamaten men det var jättegott. Jag har gått och blivit jätteförkyld så något besök hos mormor blir det inte idag, jag har jätteont i halsen och är hes som en kråka så det låter för jävligt rent ut sagt när man pratar, man får dricka varmt och försöka krya på sig, där är inget annat att göra åt det. Annars så blir det en lugn dag idag, solen skiner  och det piggar ju alltid upp lite i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0