Idag har min bästa väninna namnsdag

Ja idag har det varit en lugn dag och vädret har väl inte varit så bra precis, det bara blåser hela tiden så det känns ju mer som om det var höst just nu, men förhoppningsvis så visar väl sig solen snart igen och man längtar ju efter värmen. I morgon fyller min kusin Joakim 15 år så då ska vi åka till Sjöbo och gratulera honom, så det ska bli kul. Ikväll har vi ätit ärtsoppa som min svärmor har gjort och det är jättegott med hemmagjord ärtsoppa mmm..... Jag vill passa på att gratulera min bästa väninna på namnsdagen Grattis Karina!!!! Nu ska jag gå och koka en kopp kaffe och sen när ishockeyn har varit så ska vi titta på film jag och min sambo, min sambo är intresserad av ishockey och jag tycker också att det är rätt roligt med hockey, i alla fall när det är sverige som spelar vilket det är idag. Nej ju suger det i kaffetarmen så nu får jag sätta på kaffet *ler*, ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Kickan

Tackar och bockar !! Maken min var sen på att gratta mig kan du tro ler men han passade på att öpa en ny krukväxt till mig som ursäkt haha...

Hälsa dina föräldrar så gott.

2009-05-10 @ 22:37:34
URL: http://allwithinmyhands.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0