Vi har sett på film

Ja nu har vi sett på film och den var jättebra och vi åt korv med bröd gott gott.... nu har jag laddat kaffekokaren så det ska bli gott men en kopp kaffe på det här. Nu ska jag bara kolla läget på internet och blogga lite och kanske kolla läget på Tradera lite, där kan man fynda lite av varje faktiskt. Jag fyndade faktiskt precis örhängen clips från 80-talet, det var någon som sålde jättemånga på en gång och dom var jättesnygga och 80-talet är ju inne igen så det var bara till att passa på och dom såldes alla för 20 kronor så det var billigt, där är alltid något kul som man hittar på Tradera. I morgon fyller min bästa väninnas äldsta dotter 7 år så hon blir stora damen då *ler*, jag tycker att det var igår som jag såg henne som nyfödd, åren går så himla fort. Nej, nu ska det bli gott med en kopp kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0