Vad blev det till middag?

Jo det blev köttbullar och potatisbollar så det var jättegott, så nu sitter jag bara och kopplar av här framför laptopen och skriver inlägg här i min blogg, snart ska vi se på film och bara koppla av så jag ska snart gå och sätta på en kanna kaffe så vi kan fika till när vi ser på film. Annars så har dagen varit lugn, jag har tvättat men sen fick jag huvudvärk så jag fick gå och lägga mig några timmar, men sen när jag hade sovit bort huvudvärken så var allt lugnt igen, det är det enda som hjälper så är det att sova bort huvudvärken, i alla fall i mitt fall så är det så, men sen å andra sidan när man då vaknar igen så är man pigg och huvudvärken är borta. Nej nu ska jag gå och ladda kaffekokaren och sen ska jag krypa upp i soffan och se på film med min sambo och gosa *ler*.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0