Trevlig kväll

Ja idag har det varit en jättetrevlig dag, min mor och far kom klockan halv 3 och då fikade vi och sen så pratade mor och jag en massa och vi tittade på Tradera och min far och min sambo satt vid datorerna i datarummet och kollade på saker och mor och jag satt med min laptopp i teverummet och kollade på Tradera. I alla fall så hittade mor en del fina toppar som vi lade bud på, så får vi se om hon får dom. När det sedan blev kväll och dags för let´s dance så beställde vi kinamat så vi åt när let´s dance gick och sen så fikade vi igen och jag och mor såg på Samantha efter det, så det har varit en toppendag och i morgon ska vi köra till mormor på fika, vi ska vara där klockan 14.00 så det ska också bli roligt. Det var verkligen tur att Elisabeth åkte ut denna gången ur let´s dance för annars så hade det inte varit rättvist alls, nu håller jag på Laila och hoppas på att hon vinner, för jag tycker att hon är så duktig, det är i och för sig Magnus också världens starkaste man och även han som är skådis men jag tycker ändå att Laila ska vinna hela let´s dance, så vi får väl se hur det blir. Nej, nu är det snart dax att lägga sig så att man är pigg i morgon när vi ska åka till mormor, så natti natti på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0