Tråkigt väder idag igen

Ja idag är det samma tråkiga väder igen, men det regnar dock inte, men det känns som om våren är på väg i alla fall och det är ju alltid något *ler*. Annars så har jag precis tränat och nu ska jag ta det lugnt, annars så händer det inget särskilt idag. På fredag kommer min mor och far hit och vi ska beställa kinamat och se på film och sen på kvällen ska mor och jag se på let´s dance för det är dom andra inte intresserade av, då sitter dom vid datorerna istället. På lördag eftermiddag ska vi till min mormor på kaffe så det ska bli kul, hon tycker alltid att det är så roligt när vi kommer.

Kommentarer
Postat av: LoEm

vad gör du då?

2009-03-10 @ 13:40:36
URL: http://loem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0